Ik ben nog geen klant, kan ik wel bestellen?

Zeker kan dat, graag zelfs! Vul het contactformulier in, dan regelen wij de rest.

Kan ik alleen via de webshop bestellen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook doormailen of telefonisch aan ons doorgeven. Dit kan via telefoonnummer (0524) 56 26 54 of via ons e-mailadres info@moderna.nl.

Hoe verwerk ik een bestelling in de webshop?

Graag helpen we u om hier uitleg over te geven. U zal zelf ervaren hoe gebruiksvriendelijk en snel dit werkt. Als u het contactformulier invult, nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren gratis door heel Nederland op uw vastgestelde routedag.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Moderna werkt met een eigen logistieke dienst en een eigen servicemedewerker zal uw bestelling zorgvuldig afleveren.

Welke dag is mijn routedag?

Deze wordt bepaald op het moment dat u klant wordt van Moderna Direct.

Kan ik een artikel toevoegen/verwijderen in mijn webshop?

Dat is altijd mogelijk, u bepaalt uw eigen persoonlijke webshop. Middels de favorieten knop (hartje) kunt u een product toevoegen aan uw favorieten. Mist u een product in de webshop dan kunt u altijd contact met ons opnemen, eventueel kunnen wij een product voor u op voorraad zetten en toevoegen aan het assortiment.

Waar kan ik informatie vinden over de producten?

Op onze website staan onze artikelen beschreven, maar uiteraard kunnen we ook (telefonisch) een afspraak maken om u van persoonlijk advies te voorzien.

Als ik een product verkeerd besteld heb, kan dit retour?

Door het samenstellen van een persoonlijke webshop zal dit bijna niet meer voor kunnen komen. Laat de verpakking altijd gesloten en neem contact met Moderna Direct op om te overleggen hoe wij de producten kunnen omruilen.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Laat uw gegevens achter via het contactformulier of stuur een mail naar info@moderna.nl. U kunt ons ook altijd bellen op telefoonnummer (0524) 56 26 54.

Kan ik een bestelling annuleren/wijzigen?

Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan gaan we nakijken of de bestelling nog niet verzonden is en voor u aanpassen.

Wat zijn de kosten als ik de bestelling eerder wil ontvangen dan mijn vaste routedag?

Wij kunnen uw bestelling (indien voorradig) ook per post naar u verzenden middels een transporteur of via de post, de kosten die hieraan verbonden zijn worden doorberekend.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Indien u een bestelling plaatst via de webshop kunt u de bestelling raadplegen via de bestelhistorie. Weer een voordeel van het bestellen via de webshop!

Kan ik de factuur ook digitaal ontvangen?

Zeker is dat mogelijk. Geef ons uw emailadres door, dan ontvangt u de facturen digitaal.